יום שישי, 22 באוקטובר 2021, ט"ז חשון ה' תשפ"ב
לפרסום חייגו: 050-5552559

צרכנות בשוהם

צרכנות בשוהם וחבל מודיעין

כיצד לבחור שמן זית

בניגוד למה שאולי שמעתם, שמן זית אינו עתיר קלוריות. למעשה, כאשר הוא נשלט על מרכיבים אחרים יש לו בערך אותו קלוריות כמו חמאה.

פורסם בתאריך:


(תוכן ממומון)

בניגוד למה שאולי שמעתם, שמן זית אינו עתיר קלוריות. למעשה, כאשר הוא נשלט על מרכיבים אחרים יש לו בערך אותו קלוריות כמו חמאה.

מה שהצרכן הישראלי רוצה הוא מוצר שטוב לאם הטבע. הוא רוצה שזה יהיה טעים, מזין ולא יהיה הורמונלי. השיקול העיקרי בבחירת שמן זית על פני חמאה הוא אופן ייצורו. אבל בגלל הביקוש הרב שיש לשמני זית, לצערנו המציאות היא כזאת שהרבה חברות רואות בכך רק שיקול כלכלי ולכן מציעות שמן זית ברמה ירודה שלא פעם בגלל אחסון לקוי מגיע למצב של חומציות גבוהה והוא אינו ראוי למאכל.

שמן זית וסוגי השומנים

השומנים הרעים שזכו לפרסום כמו השומנים הטובים הם שומני הטרנס. 'יש כמות טובה של שומן טראנס, לתפוחים אין. בדיוק כמו כל האגוזים והזרעים עדיף לאכול אותם במידה. היזהרו מהמונחים שהיו מיושנים וחמצנים חלקית. אלו מילות קוד לשומן טראנס.

כל המקורות לעיל של שומנים בלתי רוויים תורמים לתזונה בריאה. אחת הדרכים להשיג יותר שומנים חד בלתי רוויים היא להוסיף שמן זית כתית מעולה למנות שלכם.

דיאטה מסוג זה מאוד פופולרית. זו פשוט תזונה הכרחית לחיות לפיה. תזונה מאוזנת עם הרבה פירות וירקות היא הדרך היחידה להיות בריא.

זה עדיין הרעיון הפופולרי, אך המדע המודרני מציע בהחלט כי כמה שומנים רעים עבורכם. אין צורך לחסל שומנים כליל, אלא להפוך אותם לחלק בלתי נפרד מהתזונה היומית שלכם.

שמן זית הוא אחד המקורות הטובים ביותר לשומן טוב. הוא עשיר בנוגדי חמצון וחומצות שומן בלתי רוויות. כאשר הוא פרוס, השמן יכול לשמש כתרופה לעצירות. יש לא מעט תרופות סבתא שעושות שימוש בשמם זית לטיפול בהמון בעיות בריאות, כנראה שהדברים האלו באמת עובדים ולכן הם הפכו להיות מאוד פופולאריים.

הסגולות הנוספות של שמן זית איכותי

עם הצמיחה המהירה של אלצהיימר ודמנציה הנתונים הסטטיסטיים על מקרים של מחלות אלה נמצאים בעלייה. הסיבה העיקרית לעלייה היא מהגידול באנשים הסובלים מעודף משקל בישראל.

הסיבה העיקרית להשמנה היא סוגי השומן שאנו צורכים. יש כל כך הרבה מזון מעובד עכשיו, כל כך הרבה ארוחות ארוזות מראש, עד שאנחנו מפספסים הרבה שומנים טובים. אנו מניחים שמתווספים שומנים טובים כאשר אנו קונים מזון בסופרמרקט ואנו לא יכולים להיות בטוחים בכך. אז ייתכן שחסר לנו את הדברים הטובים עד שנדע להבין ולזהות מהו באמת המזון הטוב והבריא ביותר.

אתם יכולים להוסיף שומנים טובים ולהפחית את השומן הרע בתזונה. הוספת שומנים טובים יכולה למעשה להוסיף עוד טעם מאשר הדברים הרעים. אנו יכולים גם להפחית את כמות השומן הרע ולקלוט יותר מהשומן הטוב שאז יאזן את השומנים הטובים והרעים. אנו יכולים גם להשתמש בדיאטה וריאטיוריאה, אשר עשירה בשומנים טובים ודלה בשומנים רעים.

מרגרינה VS שמן זית

מרגרינות- כולנו שמענו את האמרה "מרגרינה עושה טוב לגוף" אבל האמת האמיתית היא שהמרגרינות עשויות משומני טראנס. אז למרות שהם שומנים הם לא סותמים עורקים ובריאים עבורך. שמן אומגה הוא סוג השמן הטוב ביותר לבישול, להכנת רוטבי סלט ולהוספת טעם לקפה שלך.

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: