יום חמישי, 24 בספטמבר 2020, ו' תשרי ה' תשפ"א
לפרסום חייגו: 050-5552559

צרכנות בשוהם

צרכנות בשוהם, קניות בשוהם וחבל מודיעין,עסקים בשוהם,

איך מייצרים הכנסה נוספת בעזרת אתר אינטרנט?

הקמת אתר אינטרנט עם חנות וירטואלית – דרך יעילה לרווחה כלכלית

פורסם בתאריך:


בעולם שבו יש קורונה והיא מקשה מאוד על אנשים להתפרנס במסגרת העבודה הרגילה שלהם, ישנם רבים שחושבים מחוץ לקופסה – ומנסים להתאים את עצמם למציאות המשתנה תדיר. גם בעלי עסקים וותיקים שמכירים כמעט את כל תושבי העירבשמותיהם הפרטיים, כבר מבינים שקניות בחנות פיזית יצטמצמו בצורה משמעותית, ככל שהזמן יחלוף. אין מנוס מלהתקדם עם הזמן ולנסות לייצר הכנסה נוספת. עבור בעלי עסקים רבים, המשמעות היא הקמת אתר אינטרנט עסקי.

מהם היתרונות של אתר עסקי לעומת חנות פיזית?

 

אחד מהיתרונות הבולטים של חנות אינטרנטית הוא היכולת להגיע לכמות גדולה יותר של לקוחות. אם עסק קטן שנפתח בעיר לפני הרבה שנים, כבר "מיצה" את היקף הלקוחות הקבועים שלו, הוא מוגבל מבחינת הרחבת ההיצע: רוב הסיכויים שהלקוחות הנאמנים ימשיכו להגיע, אך צרכנים חדשים שמתגוררים רחוק – נראה שלא.

חנות אינטרנט תאפשר גם למי שלא חולף, בדרך כלל, על פני העסק הפיזי. שירות של משלוחים המוצע ללקוחות המשלמים באתר, ירחיב באופן ניכר את היקף הלקוחות המשלמים וכך גם כמובן את ההכנסות והרווחים של בית העסק.

איך בונים חנות מקוונת שתתאים לעסק?

 

אחד מהחששות הגדולים ביותר של בעלי חנויות פיזיות, אשר מבקשים להקים אתר עסקי, הוא המעבר לאונליין אשר עלול לפגוע, בעיניהם, במהות העסק ובמסר שהוא מנסה להעביר. הרעיון שביצירת אתר עסקי איננו "למחוק" את כל המוניטין שצברה העסק הפיזי, אלא להפך – להשתמש בו כדי לייצר אתר שבאמת מייצג את החנות הוותיקה, בצורה הטובה ביותר.

כדי להצליח לעשות זאת, חשוב לשכור את שירותיה של חברה מקצועית לבניית אתרים, שבחשיבה משותפת עם בעלי העסק תצליח להביא לידי ביטוי את התמצית שלו, באופן המיטבי. הכוונה היא לשימוש בגרפיקה, בתוכן ואפילו בגופן בטקסט – שיצליחו לייצר אווירה מתאימה, כזו הדומה כמה שיותר להגעה אל החנות ה"רגילה". המטרה הסופית היא לאפשר ללקוחות חווית רכישה נהדרת.

איך גורמים ללקוחות לעבור גם הם לאונליין?

 

ראשית כל, יש לזכור שאחת מהסיבות המרכזיות ליצירת אתר עסקי מלכתחילה, היא הגדלה של היקף המכירות ומכאן שהרעיון הוא להתרחב כלפי לקוחות חדשים. החשיפה הנכונה של אתר אינטרנט חדש, היא באמצעות קידום אתרים מקצועי בגוגל, שנעשה הן בצורה "אורגנית" והן באמצעות קמפיינים ממומנים – השקעה משתלמת שבוודאי תחזיר את עצמה מהר.

באשר ללקוחות הוותיקים: נראה כי הזמן עושה את שלו גם אצל האוכלוסייה המבוגרת יותר, כאשר גם אנשים בגילאי שישים ושבעים מגלים את האופציה של קניות מקוונות ושמחים לקראתה. ככל שהאתר יצבור תנועה ואוהדים, כך הוא ייחשף לעוד אנשים ויש סיכוי גדול שגם העקשנים שבלקוחות יבצעו רכישות באתר. יתרה מכך – ישנן דרכי שיווק רלוונטיות כמו מבצעים ייעודיים לאתר, או הנחות שאפשר לקבל רק בחנות הפיזית דווקא, אשר יגרמו לכל אחת מדרכי הקנייה להיות מושכת כשלעצמה.

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: