לוגו לעסק - בחירה נכונה של המיתוג
ההקמה של העסק שלכם היא תהליך ארוך. כזה שדורש מחשבה על כל תחומי הפעילות בחברה, כמו גם התאמה של המשאבים ושל אנשי המקצוע, לאופן שבו אתם רוצים לראות את החברה שלכם מתפתחת
פורסם בתאריך:
ולכן, במובנים רבים חשוב לכם להשקיע כמה שיותר זמן וכמה שיותר משאבים בחיפוש אחרי בדרכים נכונות לשווק את המותג שלכם וליצור חוויה ברמה שמתאימה ללקוחות. הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא לעבוד בשיתוף פעולה עם אנשי מקצוע על מנת לתכנן לוגו לעסק שלכם, וליצור את הפתרון הנכון ביותר לצרכים שלכם. לוגו לעסק הוא במובנים רבים הפנים של העסק שלכם, מה שאומר שאתם רוצים להבין בדיוק איזה סוג של לוגו לעסק שלכם יוצר את האפקט הנכון מבחינת הלקוחות ומשרת את הצרכים שלכם לטווח ארוך.
איך לבחור לוגו לעסק שלכם?
כדאי לבחור לוגו לעסק צריך להסתכל על שלושה פרמטרים חשובים אשר משפיעים על המראה של הלוגו, כמו גם על החוויה של הלקוחות שלכם והמסר שאתם רוצים להעביר:
-
הצבעים – בעיקרון האלמנט המרכזי של עיצוב לוגו הוא השימוש בצבעים. מה שאומר שאם אתם רוצים ליצור חוויה מרשימה מאוד של לוגו איכותי, אתם לא מוכנים לוותר על שימוש בצבעים חיים אשר מתאימים לסגנון של המוצרים שלכם, או לחוויה שאתם רוצים ליצור ללקוחות שלכם כאשר הם משתמשים במותג שלכם.
-
הפונטים – הכתב הוא בעצם כלי בתוך הלוגו שלכם ולכן צריך להבין איך אפשר להתאים סגנון כתב מבחינת הפונט בשביל לדבר לקהל. יש סגנונות הכתב שמתאימים יותר לאנשים מבוגרים, אשר מבקשים לקבל מראה נקי וחלק של מותגים, ויש סגנונות שבהם אפשר לעשות שימוש אם אתם רוצים ליצור תחושה של מותג צעיר שפונה לקהל אקלקטי ומגוון.
-
התוכן – כמו בכל שלב בתהליך בניית המותג שלכם, גם בכל מה שקשור לתוכן של הלוגו צריך להיות מאד מדויקים ולהבין אלו מילים יכולות ליצור את האפקט הדרוש מבחינתכם. האם מדובר על לוגו אשר מבוסס רק על השם של החברה שלכם או שאתם רוצים להשתמש גם במשפט קצר שמתאר את הפעילות שלכם? איך אפשר לבנות לוגו אפקטיבי, אבל גם קומפקטי, שבו אתם יכולים לעשות שימוש במגוון רחב של דרכים, בשביל לנצל את הלוגו בצורה האפקטיבית ביותר בשבילכם?
הניסיון של אנשי מקצוע, עוזר לכם לקחת החלטות
כמו שאתם בוודאי מצליחים להבין, הדרך הטובה ביותר להצליח לבנות לוגו לעסק שלכם היא להשקיע את הזמן בעבודה עם אנשי מקצוע. אנחנו, אנשי הצוות של אנזלביץ – עיצוב לוגו לעסק נעזור לכם לבחור את הפתרונות הרלוונטיים ביותר למבנה של העסק שלכם על בסיס שנים רבות של ניסיון בתחום, כמו גם יכולת לחשוב בצורה יצירתית על כל שלב בחיים של העסק שלכם.

