יום ראשון, 18 באוגוסט 2019, י"ז אב ה' תשע"ט
לפרסום חייגו: 050-5552559

חינוך חוגים והעשרה בשוהם

חינוך בשוהם,בתי ספר בשוהם,גנים בשוהם,מחלקת החינוך בשוהם,נוער בשוהם,חינוך מיוחד בשוהם,חופש גדול בשוהם,חוגים בשוהם,חוגים והעשרה בשוהם, ספורטילנד,מרכז לאומניות הבמה, איריס לנדה, דולי זורנצר, מועדון כדורסל, וירטואוז מוסיקה,בשוהם, אומנות בשוהם, לימודים והעשרה,

אותות הוקרה למחנכים מובילי חינוך הוענקו השבוע בשוהם

מועצת שוהם ערכה השבוע (6/2/19) את ערב ההוקרה השנתי לסגלי החינוך ביישוב, בהשתתפות חברי מועצה, סגל מקצועי ,מאות מורים, מנהלים, מנהלות גני הילדים, סייעות, מלווי הסעות , רכזי נוער ורכזי מוגנות ומתנדבים בחינוך .

פורסם בתאריך:


צילום: רועי ברפמן

על המורים לצלוח אתגרים רבים בדרך כדי לקבל את התואר מורה מחנך מוביל,  עליו להיות מורה טוב, מורה לחיים, כזה שמכוון לצרכי התלמידים, רואה את כולם וכמובן שולט במקצוע הלימוד בשיטות הוראה וחינוך המתאימות לתקופה.

מחקרים בינלאומיים מוכיחים כי איכות המורה היא בין הגורמים המשפיעים ביותר על הצלחת התלמידים.

במסגרת הערב העניקה המועצה אותות הוקרה והערכה למחנכים מובילי חינוך, שנבחרו על ידי חבריהם לצוות החינוכי הבית-ספרי.

את אותות ההוקרה לשנת הלימודים תשע"ט קיבלו:

אירית אפרגן, מורה לשפה מביה"ס אבן חן;

מיטל שיל"ת, רכזת פדגוגית מבי"ס ניצנים;

ויוי סולומון, האחראית על הקשר הרב דורי וחברת צוות ניהול מבי"ס צוקים; 

איבט בן נעים מהישיבה התיכונית והאולפנה שלהבת;

חוה ויסברגר, האחראית על קליטת מורים חדשים בחט"ב יהלו"ם;

איריס בהארי, רכזת אנגלית מביה"ס רבין;

אסתר סטרולוביץ', רכזת פדגוגית ומחשוב מביה"ס אבני החושן;

רובי כץ, מובילת תחום איכות הסביבה מביה"ס רבין;

דפנה הלוי, מורה מובילה מתיכון שוהם;

הגננות רחל חלפון מגן חצב ומדי הולנדר, גננת משלימה.

ממחלקת הנוער קיבל את אות ההוקרה משה אברמוביץ', מנחה מועצת הנוער והפרלמנט ורכז תרבות נוער.

במהלך ערב ההוקרה לסגלי חינוך, נפרדו במועצת שוהם ממורות וותיקות בתיכון שוהם שפרשו: מאירה בן ליאור וחיה לב.

 

ראש מועצת שוהם, איתן פטיגרו: "לעיתים אנו נוטים לבלבל בין הישגים פדגוגיים לעשייה חינוכית, ומייחסים חשיבות רבה לציונים ולטבלאות ודירוגים של זכאות לבגרות ובחינות מיצב. עמדתי היא שהישגים הם חשובים, אבל זה באמת לא הכי חשוב. חינוך הוא המפתח לעתיד. מערכת חינוך שעובדת נכון – מנחילה ערכים, כלים ומיומנויות; מצמצמת פערים; מעודדת יצירתיות וסקרנות ומפרה שיח. מערכת חינוך הוליסטית, ששותפים בה כל חברי הקהילה, היא כזו שמעודדת שיח תרבותי, מחבקת ומכילה את כל חבריה".

חבר המועצה, אבי אלטלף, מחזיק תיק החינוך הממ"ד: "ישנם שני סוגים של אנשים. אלה מסתכלים על חייהם כאן ועכשיו. לעומתם יש את אלה, שרואים למרחוק, כמה צעדים קדימה. אלה קובעים לעצמם את העתיד ומשפיעים על אחרים. כמחנכים חובה עלינו לראות תמיד כמה צעדים קדימה, להסתכל על התלמידים, מעל למגבלות הגיל, התבונה, המצב המשפחתי, המצב הגופני וכדומה, להצעיד אותם קדימה ולתת להם כלים להתמודדות בחיים. צוותי ההוראה שלנו פועלים בדרך הזאת ומצעידים את כולנו קדימה".

מנהלת אגף חינוך וקהילה, אופירה ביטון: "חינוך לשיווין הזדמנויות טומן בחובו את האפשרות להעצמה אישית של התלמידים ושל העוסקים במלאכת החינוך .כדי לאפשר את השוויון נדרשת לנו הסובלנות והכרת השונה. סובלנות אינה מטבע לשון ,אלא ערך ,המכיל בתוכו ארבע תכונות הכרחיות שרצוי כי יתקיימו כיבוד הזולת, איפוק, הידברות ונכונות לפשרה. חינוך לסובלנות מקורו בהבנה כי יש אחר ושונה ולכולם יש מקום בעולמנו. לצוותי החינוך ניתנה הזכות להיות שותפים בחינוך דור העתיד ולהאיר את עשיתם החינוכית לאורם של ערכי השוויון והסובלנות .

 

 

 

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: